Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2018 15:40

Ασκήσεις κοιλιακών με εικόνες

Η σωστή στάση του σώματος είναι απαραίτητη σε κάθε άνθρωπο. Για να επιτευχθεί αυτό είναι αναγκαία η ενδυνάμωση των μυών του κορμού δηλαδή των κοιλιακών και των ραχιαίων. Εδώ παρουσιάζεται ένας απλός και εύχρηστος οδηγός ασκήσεων των μυών αυτών. Είναι ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει 20-30' κοιλιακούς και ραχιαίους ενώ προηγείται 15-20' έντονος ποδαρόδρομος για προθέρμανση (οι κοιλιακοί γίνονται μέρα παρά μέρα. Τι άλλες μέρες 30' ποδαρόδρομος). Κατεβάστε app "ποδομετρο" ή "podometer" για να μετράτε βήματα, μέτρα, θερμίδες, ταχύτητα. Εντάξτε το στο καθημερινό σας πρόγραμμά σας. H καλύτερη ώρα είναι 7.00-8.00 το πρωί ανάλογα βέβαια με το πρόγραμμα του καθενός. Προμηθευτείτε ένα μικρό στρώμα γυμναστικής και πάμε! Κάθε μέρα που πετυχαίνετε το στόχο κάντε ένα μεγάλο τικ στο ημερολόγιό σας.

Επισυναπτόμενο Αρχείο